Najczęściej zadawane pytania – FAQ
Jak działa portal go2slovenia.pl?
Działamy jako agent turystyczny. Na stronie internetowej go2slovenia.pl znajdziesz informacje o zakwaterowaniu w Słowenii i możliwość jego rezerwacji. Umowa o zakwaterowanie jest zawierana bezpośrednio między Tobą a usługodawcą (obiektem zakwaterowania).
Jak wygląda proces rezerwacji?
Po kliknięciu w wybrany przez Ciebie obiekt, masz możliwość wyboru:
- liczby dorosłych i dzieci, dla których chcesz zarezerwować pobyt
- daty pobytu.
Kliknij Sprawdź dostępność, a nastąpi przekierowanie do systemu rezerwacyjnego i pojawiają się dostępne w podanym terminie noclegi w interesującym Cię obiekcie.
Kliknij Wybierz przy wybranym pokoju/apartamencie, a pojawi się kwota rezerwacji oraz możliwość kliknięcia Dalej.
System poprosi Cię o:
- wprowadzenie swoich danych osobowych koniecznych do rezerwacji
- dane karty kredytowej lub debetowej, która jest gwarancją rezerwacji.
Po wypełnieniu wszystkich pól oznaczonych gwiazdką, będziesz mieć możliwość kliknięcia Zarezerwuj. W tym momencie rezerwujesz pobyt – na Twojej skrzynce mailowej pojawi się informacja o zarezerwowaniu miejsca noclegowego w obiekcie.
Jak mogę poznać dokładną cenę mojego pobytu?
Wybierz datę swojego urlopu i liczbę osób w obiekcie – na tej podstawie system wyliczy ostateczną cenę pobytu. Na stronie znajdziesz szczegółowy cennik poszczególnych pokoi.
Komu płacę za noclegi i w jakiej walucie?
Płacisz za zakwaterowanie bezpośrednio usługodawcy (w hotelu czy innym obiekcie hotelowym) przed wymeldowaniem. Waluta to EURO.
Czy muszę podawać dane karty kredytowej/debetowej?
Ważna karta kredytowa/debetowa jest konieczna do sfinalizowania procesu rezerwacji jako gwarancja. Karta zostanie automatycznie obciążona wyłącznie w przypadku przypadku braku anulacji i zameldowania w wyznaczonym terminie. Szczegółowe warunki każdorazowo przedstawione są w Ogólnych warunkach sprzedaży przedstawionych w momencie rezerwacji.
Czy mogę opłacić część pobytu kartą kredytową, a część inną metodą?
Warunki płatności każdorazowo ustala usługodawca.
Czy na miejscu obowiązują dodatkowe opłaty?
Udogodnienia wymienione w opisie obiektu są wliczone w cenę.
W niektórych obiektach możliwe jest skorzystanie z dodatkowych udogodnień czy atrakcji za dodatkową opłatą (np. SPA, wycieczki fakultatywne itd.).
Szczegółowe opłaty każdorazowo przedstawione są w Ogólnych warunkach sprzedaży przedstawionych w momencie rezerwacji.
Mam dodatkowe pytania do miejsca noclegowego – gdzie znajdę odpowiedź?
W celu otrzymania informacji na temat zakwaterowania zapraszamy do kontaktu z nami.
Z kim mogę się skontaktować, jeśli mam problem z zakwaterowaniem?
Jeśli na miejscu pojawią się jakiekolwiek komplikacje, rozwiąż je jak najszybciej z personelem obiektu.
Reklamacje i odpowiedzialność za nieprawidłowości w zakwaterowaniu
Portal go2slovenia.pl odpowiada za prawidłowe pośrednictwo w rezerwacji zakwaterowania na podstawie Twojej prośby. Za braki w zakwaterowaniu odpowiada usługodawca. Reklamacje usług noclegowych należy składać u usługodawcy, najlepiej na miejscu.