Jak rezerwować

Najczęściej zadawane pytania – FAQ

Jak działa portal go2slovenia.pl?

Działamy jako agent turystyczny. Na stronie internetowej go2slovenia.pl znajdziesz informacje o zakwaterowaniu w Słowenii i możliwość jego rezerwacji. Umowa o zakwaterowanie jest zawierana bezpośrednio między Tobą a usługodawcą (obiektem zakwaterowania).

Jak wygląda proces rezerwacji?

Po kliknięciu w wybrany przez Ciebie obiekt, masz możliwość wyboru:

  • liczby dorosłych i dzieci, dla których chcesz zarezerwować pobyt
  • daty pobytu.

Kliknij Sprawdź dostępność, a nastąpi przekierowanie do systemu rezerwacyjnego i pojawiają się dostępne w podanym terminie noclegi w interesującym Cię obiekcie.

Kliknij Wybierz przy wybranym pokoju/apartamencie, a pojawi się kwota rezerwacji oraz możliwość kliknięcia Dalej.

System poprosi Cię o:

  • wprowadzenie swoich danych osobowych koniecznych do rezerwacji
  • dane karty kredytowej lub debetowej, która jest gwarancją rezerwacji.

Po wypełnieniu wszystkich pól oznaczonych gwiazdką, będziesz mieć możliwość kliknięcia Zarezerwuj. W tym momencie rezerwujesz pobyt – na Twojej skrzynce mailowej pojawi się informacja o zarezerwowaniu miejsca noclegowego w obiekcie.

Jak mogę poznać dokładną cenę mojego pobytu?

Wybierz datę swojego urlopu i liczbę osób w obiekcie – na tej podstawie system wyliczy ostateczną cenę pobytu. Na stronie znajdziesz szczegółowy cennik poszczególnych pokoi.

Komu płacę za noclegi i w jakiej walucie?

Płacisz za zakwaterowanie bezpośrednio usługodawcy (w hotelu czy innym obiekcie hotelowym) przed wymeldowaniem. Waluta to EURO.

Czy muszę podawać dane karty kredytowej/debetowej?

Ważna karta kredytowa/debetowa jest konieczna do sfinalizowania procesu rezerwacji jako gwarancja. Karta zostanie automatycznie obciążona wyłącznie w przypadku przypadku braku anulacji i zameldowania w wyznaczonym terminie. Szczegółowe warunki każdorazowo przedstawione są w Ogólnych warunkach sprzedaży przedstawionych w momencie rezerwacji.

Czy mogę opłacić część pobytu kartą kredytową, a część inną metodą?

Warunki płatności każdorazowo ustala usługodawca.

Czy na miejscu obowiązują dodatkowe opłaty?

Udogodnienia wymienione w opisie obiektu są wliczone w cenę. 

W niektórych obiektach możliwe jest skorzystanie z dodatkowych udogodnień czy atrakcji za dodatkową opłatą (np. SPA, wycieczki fakultatywne itd.). 

Szczegółowe opłaty każdorazowo przedstawione są w Ogólnych warunkach sprzedaży przedstawionych w momencie rezerwacji.

Mam dodatkowe pytania do miejsca noclegowego – gdzie znajdę odpowiedź?

W celu otrzymania informacji na temat zakwaterowania zapraszamy do kontaktu z nami.

Z kim mogę się skontaktować, jeśli mam problem z zakwaterowaniem?

Jeśli na miejscu pojawią się jakiekolwiek komplikacje, rozwiąż je jak najszybciej z personelem obiektu.

Reklamacje i odpowiedzialność za nieprawidłowości w zakwaterowaniu

Portal go2slovenia.pl odpowiada za prawidłowe pośrednictwo w rezerwacji zakwaterowania na podstawie Twojej prośby. Za braki w zakwaterowaniu odpowiada usługodawca. Reklamacje usług noclegowych należy składać u usługodawcy, najlepiej na miejscu.